Livet leker


Va ett bra tag sen jag ens gick in på bloggen, så tänkte att jag kan meddela
er (dom som nu ens kollar denna tråkblogg) att jag faktiskt lever.
Mitt liv flyter på sjukt bra, peppa peppa ta i trä.
Bra jobb, bra vänner, bra pojkvän, bra familj osv

Nu sitter jag iallafall och trycker i mig knäckebröd med salami på, så
mina kunder i butiken kanske inte ska va alltför nära sen då dom ska betala.
Har varit duktig och varit ute en sväng på hästen barbacka, så lär ju ha härligt
ont i benen imorgon. Men det är det värt!
Ska väl ta mig i kragen och byta om, samt sminka mig och besöka lilla slavicky
snabbt innan jag drar mig till mölndal.

Spännande inlägg? Ja men visst!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Underbart att höra för en mamma ...kram kram

2010-11-04 @ 11:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0