Vilken skall jag välja?


Det visar sig att jag har två klänningar hemma som lämpar sig för studenten.
Så jag slipper springa ut i affärerna och stresshandla en klänning.
Frågan är vilken jag ska ha på mig! Tror det lutar åt HM klänningen, just för
att jag aldrig använt den innan och den sitter på plats hela tiden.
Dock gillar jag den andra jättemycket med och blåser det ute är det
inte lika stor chans att den blåser upp så ja, vilken av dom?
Va så duktig att jag tog på mig båda, och tog kort!


Ska ha en redig omgång med strykjärnet innan, så ni vet!

Och denna som sitter på plats, dock är den inte riktigt vit utan
mer gräddfärgad!

Inte bästa bilderna, men man ser modellerna iallafall, just det!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den andra :) som sitter på plats! haha. den var jättefin :)

2010-05-13 @ 00:03:00
Postat av: Mallis

SVÅRT! båda är svin snygga! men jag har en ide ;) ta den nedersta på själva utspringet och mottagingen och sen kan du ju byta till den andra på kvällen!:) jag är så smaart va (Y)

2010-05-14 @ 10:12:18
Postat av: vicky

DEN FÖRSTA!

2010-05-14 @ 14:35:36
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tanterna yvve o bine tycker att den andra skall du välja ,,,, kramar

2010-05-15 @ 18:16:54
Postat av: Anonym

Men du yvve kom på att om du tar ett svart skärp ganska brett i midjan så återkommer de i mössan bra va ...

2010-05-15 @ 18:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0