Måndag.


Har haft en otroligt bra och lugn helg, underbart om jag får säga det själv.
Igår blev det även väldigt god mat ute, och och Catja är riktiga mästerkockar.
Börjar få lite smått panik när jag inser att balen är nästa helg. NÄSTA HELG.
Klänningen är väl snart klar, och skorna är klara det är bara en liten väska
som skall införskaffas. Men det är nog det minsta problemet, hoppas jag.

Nästa vecka är det bara två skoldagar, och det ska bli riktigt skönt måste jag säga.
Lär väl bli hur uttråkad som helst, men får väl ligga konstant i solariumet inför
balen. Så jag slipper se genomskinlig ut.
Nej nu måste jag sätta igång med hemsidan. tjohej

Kommentarer
Postat av: vicky

love vi kan öpa väska till balen på onsdag? vi skulle ju ändå mötas för en fika. hihi plus jag måste också ha en! :)

2010-05-03 @ 16:57:58
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0