Makaroner och köttbullar.


Sitter nu och äter köttbullar och makaroner, som jag även åt
häromdan! Min kost är riktigt bra och varierad känner jag.
Och det går även sådär att skriva, då jag va hos min käre moster igår
som gjorde fransk manikyr på mig inför balen.
Tar ett tag att vänja sig från nerbitna naglar til långa fina naglar.
Planer för kvällen är att umgås med mina fina vänner, och bara ha det gött helt enkelt.

Snart är balen med, hehe börjar bli lite smått nervös tror jag.
Tänk om jag råkar paja klänningen precis innan vi ska åka,
eller att jag akut drabbas av magsjuka eller att jag kanske blir påkörd?


Rätt så cool ändå!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Allt kommer bli så bra gumman min vackra kommer ni vara kramis

2010-05-15 @ 07:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0