Lördag!


Oj oj ingen uppdatering alls på länge, men vad gör det?
Dom som läser bloggen är mina vänner = dom som redan vet allt.
Men kan väl köra en liten snabb uppdatering för främlingarna som läser.
Har varit i skolan hela veckan, gjort prov, redovisat och fått betyg i projektarbetet.
Sen har vi även flyttat hästarna från Cp stallet som är värt skitsnack,
och det är så skönt att slippa idioterna som faktiskt är i det gamla stallet.
Men nu när vi på andra marker och det är så underbart tyst och skönt där.
Känner mig som värsta gamlingen men tystnad och fågelkvitter slår allt.
Nu sitter jag med smutstigt hår, smutsiga mjukisar och är hungrig.
På matsedeln idag står det tacos, och det ska bli riktigt mumsigt.
Valborg var väl mer eller mindre världens flopp, dock tycker jag att valborg
är sjukt överskattat och känner att det är mer för 13 åringar.
Ibland känner man sig allt bra mycket äldre än vad man egentligen är.
Hade iallafall bra sällskap med mina fina vänner, som tur var.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej

2010-05-01 @ 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0