Bjud mig på resa utomlands.


Detta vädret är som gjort för att enbart ligga inne hela dagen.
Härligt när man har både häst och hund, så man får chansen att
duscha utomhus! Ibland älskar man Sverige lite mindre kanske.
Jag och mamma har iallafall varit duktiga och gått/sprungit en
promenad med hästarna i regnet och nu inväntar jag Desperate.
Åkte även till skolan helt i onödan känns det som då vi endast hade
lektion i en halvtimma istället för två timmar.
Imorgon blir det stan och fika med min älskade Slavicky det blir bra det.

Förresten, någon som har lust att betala en resa för mig eller?
Skulle gärna åka tillbaka till Rhodos och steka i solen.

Rhodos med er var helt oslagbart!

Kommentarer
Postat av: vicky

wiiiiiiiiie jag är på att åka dit igen :D

2010-05-04 @ 20:28:18
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0