Balen


Det var en riktigt lyckad kväll igår med god mat och en stor dos av skratt.
Min klass är ju bara för underbar, vill inte ta studenten faktiskt.
Självklart började det regna när vi satt på bussen mot marsstrand,
och självklart fick vi gå på kullersten i regn och hålla upp klänningarna.
Men det var en riktigt bra kväll ändå, kunde inte blivit bättre.
Och en puss till Tommie som ställde upp och följde med mig på balen!
Vaknade och kände mig sliten, men nu börjar jag vakna till liv och
ska bege mig till skolan om en stund för att fixa det sista på hemsidan.

En riktigt sjuk grej igår var att det visar sig att en tjej i fotoklassen,
som vi har stort sett alla lektioner med bodde i Sjövik förut.
Och vi umgicks varje dag, tills hon flyttade!
Och nu går i i "samma klass" och gjort det i ett år, liten värld!'




Jag och världens bästa vänner!

Kommentarer
Postat av: Mallis

Sååååå jävla snygg!!! Blev så avundsjuk! Kul att du hade en bra kväll älskling:) <3

2010-05-17 @ 19:34:15
Postat av: amaaandaa

gud vad fin du är gumman! vill meeed ta studenten och ha bal o allt! usch!

du va jätte fiiiiiiiiiiin! :D <3<3<3

2010-05-18 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0