Uppdatering.


Sådär, äntligen har jag tid att sätta mig vid datorn!
Har varit två grymt intensiva dagar på svenska mässan, men helt klart
värt allt slit och all stress!
Fick sålt mer än väntat redan första dagen, så fick stressa att få fram nya burkar.
Andra dagen sålde vi slut allt, redan klockan 15.
45 burkar sammanlagt, helt slut i huvudet och benen.
Detta är en sån sak som man bara gör en gång, man orkar inte med skola +
företag på en och samma gång.
Helgrymma dagar med neche och även vickis, malin och madde med flera
spenderade sina två dagar där! Underbart.

Har precis kommit från stallet, la på hästarna täckena innan det kyler på.
Passade på att ta av dom det förut när jag var där och red.
Sen stod jag i 40 minuter och väntade på att få tvätta bilen, kul ..
Borde få VIP biljett då Tommie jobbar för ägaren av tvätten, hmm.
Nu ska jag sätta igång med pluggandet inför religionsprovet på måndag,
och jag har ingen som helst lust alls att göra det! Kan någon göra det åt mig?


Älsklingarnas monster, snyggt!

Gull-Neche.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0