Tråkigt inlägg.


Just nu är jag trött, arg, ledsen och ja allt negativt som finns i känslor!
Vet inte varför, men tror att allt i skolan gör att jag inte orkar riktigt.
Jag vill prestera bra, eftersom jag kommit på att jag kan faktiskt
sköta mig i skolan och hålla en låg profil mot lärare.
Men samtidigt är det för mycket på en gång, och jag lägger upp ett högt krav
som jag vill lyckas med för att göra mig själv nöjd.
Sen är det paniken med att jag vill ha ett jobb efter studenten, jag vill kunna
jobba och tjäna pengar! Så jag kan bidra med pengar för hästarna.
Slippa känna mig bortskämd över att mamma betalar min hobby som är fruktansvärt dyr.
All denna stress hit och dit resulterar i att jag är äckligt trött, ständigt på dåligt
humör vilket går ut på nära och kära! Tror jag skulle behöva en vecka utomlands,
eller på ett spa så jag kan vila upp eller något.
När jag väl är hemma kommer jag på tusen saker jag måste göra utöver skolarbete
och hästar samt hundar! Ibland saknar jag att vi faktiskt var en hel familj,
att jag faktiskt slapp tänka på allt hushållsarbete runt omkring.
Fast det är väl en bra egenskap vid 18 års ålder, att kunna bo i stort sett själv,
att kunna handla mat, tvätta och städa! Nej, jag ska försöka komma på hur jag
ska bota min stress och rastlöshet. Jag vill kunna slappna av.

Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2010-03-08 @ 20:18:01
Postat av: anne

vet hur det känns emelie. förutom hästarna då. jag har tagit hand om allt kring hushållet här hemma sen jag var sexton kanske. och visst är det en bra egenskap!



och du, NÄSTA MÅNDAG??? :D vi kan vältra oss i våra problem tillsammans.

2010-03-09 @ 11:37:11
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0