Svenska mässan del 1.


Gör en kort uppdatering av dagen, innan jag kastar mig i sängen!
Vi kom till mässan ungefär runt 11, och var klara med montern
redan vid ett tiden. Så det blev lunch på mc donalds, sen var
det att fördriva tiden med att glo runt på andra företag som
stressade in i det sista, samt tog vi en liten slapp paus liggandes i montern.
Under smygpremiären sålde vi mer än förväntat, vilket innebär lite smått
panik då vi måste fixa mer innan klockan 9 imorgon!

Älsklingarna dök även upp och det blev en bra dag, trots att jag
ser i kors nu av utmattning! Mer uppdatering imorgon kväll, de vill säga
om jag lyckas sno bredbandet från pappa, eller om jag ens orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0