Söndag 16.22


Då va man ett par helvita converse rikare!
Hade en dag med bror och pappa på allum, och vi fick välja
vad vi ville ha. Dock fanns det inget annat som föll mig i smak,
och både jag och tobbe valde ett par skor var. Tack pappa!
Nu hoppas jag på att det blir en torr vår, så jag kan använda dom!

Har precis städat toaletten, man märker direkt när det finns män i huset.
Riktigt snuskigt måste jag säga, men imorgon är det endast jag kvar hemma.
Ska strax åka till stallet, och ta in hästar sen ville lilla mamma ha skjuts hem från
Bollebygd, självklart är man den där snälla dottern som ställer upp.
Sen borde jag faktiskt plugga ..... jag vill inte!


Kommentarer
Postat av: tomtenisse

åh fint!

2010-03-15 @ 12:15:20
Postat av: amandoo

då blir vi fan snart två!!

2010-03-16 @ 13:03:49
URL: http://amandaalbino.blogg.se/
Postat av: malin

Riktigt snygga juh!! Har funderat på o köpa mig ett par vita med!!

2010-03-19 @ 17:11:22
URL: http://missmalita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0