Present.


Kom på att det är inte sådär jättelångt kvar tills jag fyller år,
tiden går sjukt fort nu när man är äldre.
När man va liten kändes dagarna innan man fyllde år som ett år.
Jag har försökt klura ut något jag kan önska mig, men kommer verkligen
inte på något intresseant överhuvudtaget.
Borde önska mig enbart presentkort lite här och där i olika klädbutiker,
då jag verkligen måste köpa nya kläder! Men har jag pengar i handen,
lyckas jag aldrig köpa kläder då jag blir för snål.
Så presentkort, samt pengar (för utgång) är det jag önskar mig!
Så får väl säga det till min kära släkt, så jag får uppgraderat garderoben, nån gång.


Och kanske denna jackan? hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0