Plugg!


Sitter här som ett riktigt monster, är jätte trött ser knappt
vad jag skriver! Alltså borde jag gå och lägga mig redan nu, då
jag ska upp kvart över sex imorgon! Wihoo, för att gå upp då.
(ja mamma, du går upp typ 5 så ska inte gnälla)
Träffade mina raringar Amanda och Hanna förut, borde ske oftare.
Sen har jag handlat mat, städat och lagat mat till mig och pappa.
Han måste ju helt enkelt ha världens bästa dotter, som handlar och gör
allt annat så han slipper det då han väl är hemma.
Nu är tanken att jag ska orka plugga på ett mediekunskap prov, som
förövrigt är skit jobbigt! Kommer inte klara provet, det var sjukt mycket
man skulla kunna på bara en vecka. Suck.
Men det är väl bara att ta sig i kragen och försöka få in massa viktiga saker.
Ibland hatar jag verkligen skolan mer än allt annat, plus stressen med projektrapporten
och UF mässan på torsdag och fredag! (Den som vill får gärna skänka tomma glasburkar!)

Nej, måste plugga nu! Ps, comviq kompis har gått ut. Laddar på imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0