PANIK!


Blev plötsligt väldigt stressad, det blir tydligen utgång på fredag!
Hoppas att kvällen blir lyckad, och att alla har kul.
Dock har jag ingen dricka fixad, jag står helt klänningslös.
Lite folk kan iallafall vara hos mig innan, dock blir det väldigt enkelt.
(har inte så stort här hemma men, några får allt plats)
Sitta och dricka lite, har inte hunnit planera något annat.

Jag efterlyser någon som kan fixa musik, då jag är helt musiklös.
Har enbart spotify, men pallar inte den jäkla reklamen faktiskt hehe.

Allt jag ville just nu!

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHA det är typ jag som har tvingat på dig allting haha, förlåt

2010-03-16 @ 22:03:27
Postat av: Vicky

jag eller johanna kan nog fixa musik, Skivona som vi hade när vi firade mig och malin om det passar kvinnan? :) <3

2010-03-17 @ 23:21:45
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0