Ovettigt!


Neche ville har mer inlägg och det ska hon minsann få!
Därför tänkte ja berätta om mitt hår som jag färgade förut.
Dock blev det inte riktigt som jag tänkt mig, för vem har tänkt sig att
färga utväxten åt det röda hållet?
Valde ljusbrun färg, för att jag ska sakta men säkert gå åt det ljusare hållet.
Men som straff fick jag utväxten lite härligt pissröd.
Så nu har jag och Hanna varandra, red heads.

Ah, lägger in en bild för att man ska förstå hur det egentligen ser ut!
Hoppas verkligen det lägger sig.


Okej, såg att det ser inte så farligt ut ändå men! Hmm.. ett inlägg till neche iallafall!

Kommentarer
Postat av: nechooo

VACKERT va de! nu är dina gråa hår borta :) haha nee sköja me daj

2010-03-19 @ 17:35:24
URL: http://slemmoo.blogg.se/
Postat av: Vicky

får inte jag vara med i red head klubben`? :O

2010-03-20 @ 14:41:18
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0