Natti!


Ligger redan i sängen, och jag vet att klockan bara är åtta.
Men min plan är att jag ska hinna koppla av, och somna i tid.
Hoppas att min taktik fungerar, orkar inte gå upp kl 6 imorgon annars.
Idag passade jag på att träffa min fina Hanna, innan stallet.
Måste faktiskt säga att du är en gullig prick.
Kände att det blev ett otroligt ointressant inlägg, men det bjuder jag på idag!

På onsdag ska jag och mor iväg till Kungsbacka, det blir att kolla efter balklänning.
Jag hoppas verkligen det finns något, i lagom prisklass så jag slipper leta mer
och känna pressen att hitta något! Inte långt kvar ...
Nej, nu blir det att kolla något tråkigt program!


Kommentarer
Postat av: hanna

looovviiijuuu

2010-03-31 @ 13:51:04
URL: http://hannalysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0