Mätt.


Va i alingsås förut och skulle testa balklänning i den enda butiken som fanns där.
Dock hade dom inte mycket att erbjuda faktiskt, det var många fula klänningar
som knappast någon skulle vilja använda! Hittade dock en, i fel storlek som
var okej faktiskt! Någon slags lila färg, väldigt ljus med pärlor upptill.
Men mamma har faktiskt hittat en riktigt fin klänning på nätet, dock lite dyr men.
Går ju alltid att pruta med privatpersoner.
Den är inte den färgen jag tänkt innan, men den är verkligen perfekt!
Så ska väl be min fader att ringa på annonsen iallafall!

Har precis ätit tacos med bror, far och tommie!
Senare ska jag bege mig till min kära Hanna, för att avnjuta chips och cola med
dom som kommer vara där! Tjodlio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0