Mätt, mätt och åter mätt!


Är sjukt, otroligt, mega, jättemycket mätt nu!
Skulle valt en sallad ändå, hade man sluppit spykänslan jag har nu.
Sitter och försöker kolla runt efter studentklänning, behöver ju inte vara
värsta grejen men har ju en tendens att gilla samma klänningar som alla andra.
Någon som har tips på bra hemsida, med lagom priser på klänningar?
Är jätte trött nu, och vill att denna otroligt långa dag ska gå mot sitt slut.
På något sätt längtar jag faktiskt till skolan imorgon, hehe.
Har ju mina fina klasskompisar att umgås med faktiskt.

Och äntligen har jag skorna hemma, rätt storlek och ja kan börja använda dom.
Dock tänkte jag "köra" in dom, ser så löjligt ut att komma med sprillans nya skor.
Bara jag som är så löjlig? hehe

Kommentarer
Postat av: Hur svårt skall det vara

Jag kan rekommendera denna kjol: http://www.dt.se/nyheter/hedemora/article513190.ece?service=print

2010-03-21 @ 19:57:56
Postat av: Caroline

Emelie, ja det är bara du töntvarning

2010-03-21 @ 22:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0