Helgen.


Märkt att jag varit rätt dålig på att uppdatera, men har faktiskt
inte suttit vid datan! Men tänkte försöka mig på ett tråkigt inlägg!
Fredagen spenderades i stort sett med Tommie, va den där snälla
flickvännen som hjälpte till när han fixade sin fula bil.
Och igår ringde klockan halv åtta, och det var dags att släppa ut hästar.
Vid fem bar det av till Torslanda, där min lilla kusin skulle firas.
Så det blev ett kalas för den lille, och det var riktigt mysigt.

Det var ungefär allt jag hade att skriva, så spännande helg har jag haft!
Och allt plugg jag skulle göra under helgen ... jadu.
Får ta mig i kragen efter stallet och sätta mig med allt tråkigt.


Slänger in en oerhört tråkig bild på dimman i Torslanda.

Kommentarer
Postat av: amandis

glömde du inte något?

BASIC BASIC BASIC BASIC! :D

hahahaha sötis<3

2010-03-28 @ 15:10:46
URL: http://amandaalbino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0