Food.


Blev en sväng till Kungsbacka idag igen och denna gång var butikerna öppna!
Hittade en jättefin balklänning, som var lagom i pris.
Problemet var att den var för stor, och ska man sy in den blir den genast
mycket dyrare. Ibland hatar jag faktiskt livet.
Har sån stor lust att bara hoppa över balen och slippa lägger ner tid
på att leta klänning, det är ju så svårt.

Sitter nu och äter knäckemacka och dricker the, ett perfekt avslut på dagen.
Kan ju berätta vad som finns på mackan och det är tonfisk, och idag
la jag även på lite feta ost! hehe .. ibland är jag nog lite äcklig.
Fast gott är det!

Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

hej! :) vilken fin blogg du har. skulle bli jätteglad om du ville rösta på min bikini som jag gjort på nelly. alla som röstar - länkar jag i min blogg!



direktlänk hittar du här: http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=A89WYlGqQ3puMKBCLFIklqMn5kHUomnmjk97#bikiniGallery



kram och ta hand om dig. ♥

2010-03-30 @ 19:50:19
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0