.



Jättekul onsdagskväll måste jag säga, finns ju andra roliga saker att göra.
Istället blir det tvätt och plugg på schemat, underbart.
Särskilt när två av uppgifterna är gruppuppgift, och jag får göra det själv.
En positiv sak denna trista dag är att jag och mamma bestämde att vi
köper klänningen vi hittade igår, och kollar med mormor om hon kan sy in den.
Tack mamma och pappa, för att ni är snälla och ger mig den!
Nu väntar jag på Catja, för vi ska faktiskt ut och gå en sväng i raskt tempo hoppas jag på.
Vi ska börja ett nyttigare liv, med långa snabba promenader i hopp om att bli sundare.
Kan väl alltid hoppas att vi fortsätter med promenader ett väldans tag, har ju en tendens
att vara duktiga en vecka.

Kommentarer
Postat av: anne

jag har också börjat med promenader. vi kan peppa varandra om vi slackar efter! :)

2010-03-31 @ 17:33:50
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0