Chips och dipp.


Ibland undrar man vad det är för fel på folk!
Finns det ingen gräns, kul att hålla på kanske.

Nu har jag i allafall ätit massa tonfisk sallad med min söta mamma,
helt sjukt hur gott det egentligen är (säger det om allt men).
Mamma har slumrat till i soffan, medan jag kollar på Halv åtta hos mig.
Mitt och Malins favorit program? haha!
Om cirkus en timma börjar äntligen Desperate housewives. Har längtat.
Jag längtar även efter mina söta älsklingsvänner, ni är verkligen bäst.


En liten illustration för att ni gullungar ska förstå vilka jag menar just nu! Hehe.

Kommentarer
Postat av: Malin

HIHI självklart är det favvo programet! helt galet roligt :D

saknar dig emelieeee

2010-03-03 @ 17:51:05
URL: http://mallanpartybrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0