Blå häst!


Jag och Neche kom överrens om att göra varsitt blogginlägg nu,
dock har ingen av oss något vettigt att skriva.
Mer än att vi har medieproduktion nu, och vi har gjort klart designen på hemsidan.
Nu blir det väl att vi ska börja med något annat arbete, hoppas det är roligt.
Hittade förövrigt en snygg bild på Neches blogg! Snygg va?
Vi ska stanna efter skolan och börja på projektrapporten, verkligen segt!
Och nästa vecka är det UF mässan, och jag (vi) börjar få lite smått panik.
Dags att lägga på ett kol?


Såhär söt är jag en dag som denna! :)

Riktigt snygg cykel, en sån ska jag ha i sommar när jag cyklar till stranden.

Kommentarer
Postat av: muslimnese

Härlig bild på dig gumman! Du är så söt i slöja! Mer slöja åt folket!! Funderar på att köpa en nätslöja på ÖoB för sommarn, låter de som en bra idé? Puss muslimen!!

2010-03-01 @ 14:10:11
Postat av: vem vare som kasta

Jag vill börja med att säga att du verkligen har en fin blogg ! Du borde kunna få mer läsare om du börjar att använda photoshop innan du lägger ut bilder, sorry men vill hjälpa dig !



Ha det bäst



bloggkompis

2010-03-01 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0