Birthday!


Sitter nu och funderar på vad jag ska göra på min födelsedag!
Känns inte som jag fyller år, och har egentligen inte lust att fira det heller.
Men antagligen blir det väl utgång, men frågan är vad som sker innan.
Lite tårta och förkrök? Ska jag bjuda dom jag umgås med, eller
ska jag bjuda andra också? Åhh, kan jag inte få någon som gör detta åt mig.
Lättast är att bara låtsas om att man inte fyller år, och bara gömma sig någonstans!
Börjar låta som min mamma nu, som alltid flyr sina födelsedagar.
Kan det vara för att siffran hela tiden stiger? Jag är redan i 40 års krisen tror jag.


Tips från friends önskas!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ey nu ska vi inte vara såna! Jag kan hjälpa dig att planera om du vill :) 19 är långt ifrån 40 emelie.. <3

2010-03-07 @ 18:41:41
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag & Antti vill komma :D Du & jag Emelie, vi är bäst på fest!

2010-03-07 @ 19:04:57
URL: http://carolineholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0