18 mars


Första födelsedagen jag vaknar av mig själv, och att inte familjen sjunger för mig.
Mycket har ändrats sen förra året, förhoppningsvis till det bättre.
Vaknade runt halv tio, och jag tackar alla sötsaker som skickat gulliga sms.
Planen idag är att sticka till stallet, och passa på att rida fastän det ser kallt ut.
Sen ska jag handla lite blandat inför lördag då släkten kommer, sen ska jag hoppas
på att jag kan byta skorna till en större storlek.
Vågar inte chansa på att dom töjer ut sig tillräckligt mycket.

Just det, måste städa här hemma också!
Känns som det sprungit in hästar, kameler och björnar här.
Ah, kanske lite överdrivet men nästan så ja.

Kommentarer
Postat av: tina tina tina

GRATTIS

2010-03-18 @ 11:09:36
Postat av: Ewertz

Grattis!



Önskar Magnus Andersson.



2010-03-18 @ 16:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0