Vad är erat problem?


Min irritation över Västtrafik växer sig bara större, idag var tåget ca 15 min försenat.
När tåget väl kommer, får vi inte gå på då det är fullt på tåget! IDIOTER.
Han meddelar oss att det kommer en pendel om 2 minuter, och vi är kvar i kylan.
Först efter 10 MINUTER, kommer tåget och jag kan äntligen hoppa på.
Innan Jonsered stannar tåget, och vi få stå stilla där ytterligare en stund...

Vad är problemet Västtrafik? Ni har hur lång tid på er som helst innan varje vinter,
att lösa problem som inte skall uppstå överhuvudtaget!
Ni kanske inte orkar läsa detta, men jag är så fruktansvärt arg över detta!
Orkar faktiskt inte frysa ihjäl, varje morgon.

Självklart har jag skickat in ett klagomål, men antagligen kommer dom inte läsa igenom det.
Bara skicka en check på 20kr, för det kommer man sååå långt med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0