Update!


Här kommer en liten update från skolan, och alla här faktiskt här idag.
Åtta av åtta tjejer, det är inte illa för att vara våran lilla miniklass Mp3m.
Just nu har vi Grafisk Kommunikation, och det visade sig att våran lärare hade
migrän så just nu sitter i klassrummet och försöker få arbetet gjort.
Dock kommer jag inte på något namn, till mitt hotell vi skall skapa och arbeta
med i både graf och expo. Någon som har ett förslag?
Det skall vara ett hotell som är havsinspirerat, så kom gärna med något bra namn.
Är verkligen helt tom, och kan inte börja jobba med min logotype förrens jag vet
vad hotellet skall veta.

Självklart blir det en hel del fjantande, och Neche har roat sig med att spela in oss i
klassen med fula inställningar och en passande låt.
Älska eller hata oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0