Söndag 21.50

Äntligen börjar det arta sig riktigt ordentligt, har kanske inte fräsigaste designen och headern.
Men jag har iallafall en blogg, som ser absolut helt okej ut!
Kvällen har varit bra, och vi har dragit i oss en del chips och ostbågar.
Får nog ta det lite lugnt med det där nu, för två anledningar.
För det första vill jag inte sluta som en tjockis som lever på skitmat, och för det andra vill jag inte
åka på något så jobbigt som diabetes. (Skulle aldrig klara mig med det, att ta en/flera spruta/or varje dag.)
Har precis kollat klart på Baksmällan, som jag, min bror och tommie kollade på!
Sjukt rolig, jag rekommenderar den verkligen! Dock har nog alla redan sett den, bara jag som kollar såhär efter.
Nej dags att hoppa i säng, skoldags imorgon och jag längtar inte någonstans alls.

Lite bilder från helgen, slänger jag in imorgon!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag är lika efter ;)

2010-01-11 @ 23:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0