skinn jackan.


Jag borde se till att köpa en skinnjacka redan nu, fastän det kommer
ta lång tid innan jag släpper vinterjackan.
Men annars står jag där utan
skinnjacka till våren, och jag vet att jag är lite efter med det!
Men det är förbaskat snyggt, passar till allt & det är inte svindyrt.
Jag har spanat in en på veromoda, och tror jag får köpa den innan den försvinner.
Annars är det väl till och beställa den bara.
Förövrigt borde jag passa på att shoppa lite kläder, när jag faktiskt har pengar.
Är ruggigt dålig på att uppdatera min garderob, och det är jobbigt att hitta kläder.
Jag borde kanske börja med nätshoppning, bara klicka hem & få det hemskickat.
För att gå i affärer bland alla andra galna tjejer, är det värsta som finns.
Samtidigt, hur bra självförtroende får man i provrummen egentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0