plugg är tråkigt.


Hej igen gott folk!

Fick olyckligtvis säga hejdå till min älskade mac igår, då den kraschade.
(därför jag inte uppdaterat min tråkiga blogg)
Den ville inte starta, utan kom bara upp ett felmeddelande.
Så fick lämna in raringen hos Jörgen, och idag fick jag tillbaka den
samt att ALLT låg kvar på den. TACK JÖRGEN!
Så nu är det dags att sätta igång med plugg, och jag känner att jag verkligen
gör allt annat än att plugga. (varför ska det vara så himlans tråkigt).

Stannade förövrigt kvar i skolan idag, och började med vårt projektarbete
och jag vet att man ska vara nästan klar nu men. Jaja!
Nej, måste sluta skriva nu! Har plugg som väntar på mig .. usch.


Bild tagen hemma hos Linda, är hunden inte otroligt söt?
Självklart hängde hundälskaren Emelie på hunden hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: Heinrich Müller

Hur låter helgrillad gris, nyslungad honung, marknad och lantdjur?

2010-01-20 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0