onsdag eftermiddag.


Min dag börjar lida mot sitt slut, och jag vet att klockan bara är kvart över fyra!
Men mina sysslor är snart klara, underbart att få sitta i soffan sen hela kvällen.
(om jag nu inte blir sjukt rastlös, as usual)
Har varit duktig och ridit även idag, i detta otroligt kalla väder.
Jag har även handlat hem lite mat, som fattades i kylskåpet som dock är väldigt tomt ändå.
Men har ju ingen användning av massor av mat, när jag bor i stort sett själv.
Snart ska jag lämna bilen, så att mamma kan använda den.
Och efter det ska jag göra en tonfisk sallad, och jag äter verkligen det JÄMT.
Men det är otroligt gott, och jag tröttnar aldrig på det samt att det går fort att "laga".

Sen funderar jag på om jag ska sätta igång med svenska uppgiften vi fick, kanske
lika bra att ha den gjort. Annars vet jag någon som sitter med den kvällen innan, och stress skriver.
Hörs eventuellt senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0