matte a.


Tro det eller ej, jag har faktiskt hämtat en Matte A bok.
För att jag ska ta tag i detta, och eventuellt få ett G i ämnet.
Jag ska plugga på fritiden, och sedan boka in prov för varje kapitel.
Om jag kommer klara det? Tror nog inte det! Räckte att kolla på första
talen i boken, så insåg jag att jag kommer nog vara ganska körd.
Men det är värt ett försök, går det så går det.

Och vem är idioten som kom på att man ska lära sig allt onödigt som finns
i en tråkig matte bok? Vem är idioten som gjort boken med allt
tråkigt innehåll?







Kommentarer
Postat av: Carro

Har samma problem som du!!

2010-01-21 @ 13:02:06
Postat av: anne

då är ju matte b tusen gånger värre..

2010-01-21 @ 13:12:21
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0