Måndag 08.20


Godmorgon gott folk, som är vakna nu!

Jag kom precis in från en riktigt äckligt kall promenad med hundarna,
ni som tänker skaffa hund.
Det där är en nackdel med hund, om man inte gillar att gå upp tidigt på morgonen.
Det var verkligen isande kallt, och vinden gjorde verkligen sitt jobb som vind.
Självklart fick jag ju göra något åt mitt blöta hår, och slog min sjal runt huvudet.
Det är tur att jag inte möter så himla mycket folk på mina morgonpromenader.


Har förövrigt sovit halvdåligt, det hela började med att vi skulle sova men vi startade
istället ett kuddkrig som alltid går utför. Självklart råkade jag träffa Tommies huvud, med en
hand och inte kudden. Så ännu en gång, slutade kriget med att någon fick ont.
Sen gick det knappt och sova alls, antagligen för att det är skola och man ska ju alltid
vara sjukt trött på en måndag.

Och bara för att fylla ut bloggen med bilder, slänger jag in en bild från lördagen
Mer bilder kommer senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0