Grattis pappa!


Har inte uppdaterat på hela helgen, men har faktiskt gjort mycket annat.
Helgen har förövrigt varit kanon, dock väldigt lugn och ingen alkohol.
I fredags kom mina favoriter hit, och vi kollade Lets Dance samt Borta bäst, hemma värst.
(tror det var så den hette iallafall) Har kollat den filmen innan, och den är helt okej.
Mycket bättre i början, i slutet blir det för mycket tjöt och man orkar inte kolla typ.
Förövrigt kom även min fina Neche hit, och det är inte direkt varje dag hon gör det.
Hon lämnade staden för att lantliv här ute i bushen. Även hon deltog i filmkollandet med mina vänner.
Vi följde Hanna och Amanda till tåget vid halv ett, och sedan vandrade vi hemåt.
För att sedan direkt dra till stan och hämta en styck full pojkvän, samt hans två packade vänner.
Men det var en rolig tripp, och man skrattade en del åt dom. Eller vad säger du Neche? haha.

Igår var det en myskväll hemma hos mamma, och det var skönt att bara koppla av en lördagskväll.
Idag har jag i stort sett bara vaknat, handlat mat, städat & lagat mat.
Min käre far blir ännu ett år äldre idag, så det firades med tacos (hans favvomat), kaffe & choklad.
En perfekt dag, nu sitter jag och försöker plugga och det är nog den tråkigaste uppgift jag haft.
Någon som vill göra? Skämt å sido. Dags att sätta igång igen!


Hemma hos mig, självklart skall hundarna vara med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0