brudkväll.


Känns som allt och alla ska spendera sin kväll ute på krogen!
Va faktiskt lite sugen på att dra ut, dock ska jag upp halv åtta imorgon
och det känns faktiskt inte så lockande att gå till stallet den tiden.
Så jag håller mig nykter, så jag faktiskt kan nyttja mitt körkort till fullo.
Istället kör vi en "film hos mig", och bunkrar upp med massa chips, dipp och godis.
En perfekt kväll med dom bästa, dock får det bli sista chipsen nu.
Borde börja äta nyttigare, samt träna. Fast hur skall ja få tid till de, när hästarna tar upp all tid.
Får väl köra på situps varje kväll, så jag tränar bort min ej charmiga chips mage.
Japp, nej nu ska jag byta om & ladda för en riktigt skön hemmakväll!

Vad ska ni folk göra en kväll som denna då?

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Tack kära du :)!

2010-01-17 @ 13:24:09
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0