trött på snö.


Befinner mig just nu i skolan, och mår inte alls bra.
Har antagligen en go feber på gång..
Men tänkte vara duktig och komma hit ändå, för att kunna
jobba med UF företaget på lektionen sen, samt fortsätta med
projektarbetet efter skolan. Men icke, mina lagkamrater vill inte vara i skolan
verkar det som vilket resulterar i att jag sitter här i onödan. Underbart.

Och seriöst, det har snöat hela natten verkligen.
Vad hände med den växthuseffekten egentligen?
Missade även paradise hotel finalen igår, dock visste jag sen innan vem
som skulle vinna så det gjorde inget att jag somnade tidigt.
Men blir till att kolla igenom finalen på internet, vill ju se drama.

Denna bild pryder iallafall aftonbladets hemsida, härligt med vinter eller hur?
Man blir inte alls sugen på att lämna landet några månader, tills det blir vår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0