tisdag kväll.


Dagen har varit relativt bra, bara väldigt seg har man varit.
Jag redovisade på svenskan, jag lyckades ställa mig framför klassen
och faktiskt redovisa. Som jag inte kunnat göra på flera år.
Gick helt okej tycker jag! Blev inte knallröd i ansiktet, och jag började inte stamma.
(alltså lyckades jag!)
Nu är jag hos min lilla fula pojkvän, som sitter vid sin dator och är allmänt borta.
Därför tog jag tillfälle i akt och satte mig vid min dator, härligt förhållande.
Ska väl passa på att kolla runt i olika bloggar, och kika efter lite kläder.
Kanske få pappa att beställa massa kläder till mig, good luck!

PS. Har lyckats smitta Tommie, så nu snorar han och äcklar sig. Mitt uppdrag är slutfört.

Kommentarer
Postat av: sabine

du e jätte duktig gumman bättre o starkare än din mor

2010-02-10 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0