Sunday.


Kvällen igår var rolig, och den började i Kortedala med hälften av klassen
plus min söta sjöviksbo Madeleine! Kvällen slutade även på Burger King på avenyn,
mycket mer än så hände faktiskt inte! Då vi inte satt upp oss på några gästlistor alls,
vilket resulterade i att vi inte kom in då det var 20 i stort sett överallt.
Dock kollade vi bara två ställen, men kvällen var ändå bra och mycket skratt blev det.
Plus att jag fick träffa min älskade Hanna, som är så himla söt!
Tack för en bra kväll alla!

Skulle egentligen varit på bio just nu, men skulle inte hinna med tåget hur mycket
jag än stressade! TYPISKT. Hade varit skönt att kolla på bio, med hanna och malin.
Istället blir det väl chips och Wallander med Tommie och pappa. Inte så dåligt heller men.




ja, det var väl ungefär dom här bilderna jag tog! hm.

Kommentarer
Postat av: hannnis

DU ÄR SÅ HIMLA BRA!

2010-03-03 @ 13:13:28
URL: http://hannalysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0