spyfluga.


Godmorgon alla morgonpigga!
Jag kom knappt utanför dörren förut, skulle till stallet
då jag har utsläpp. Ett under att jag och mamma ens kom fram.
Va inte plogat någonstans, och var de plogat var det enstaka ställen.
Men det var bara att gasa, och hoppas att man kom fram.
En annan rolig grej är att Tommie antagligen är magsjuk, han har
legat och spytt hela natten! Så jag har varit den underbara flickvännen
och pysslat om honom, samt sprungit och hällt ut spyhinkar.
(ibland suger det att vara snäll och underbar)
Så antagligen ligger jag väl också magsjuk snart, hoppas verkligen inte det men.
Eller så hoppas jag att Tommie helt enkelt blivit förgiftad, kanske av misstag
råkat äta råttgift eller något annat smaskigt.

Nej ska äta lite frukost nu, och kanske somna om en stund!
Innan de är dags för rond 2 i stallet, vid tolv.


Lite snö? Staketet existerar knappt längre.

Kommentarer
Postat av: Madeleine dunderhagman



han där tommie är allt lite äcklig han ......

2010-02-20 @ 10:06:11
URL: http://supermadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0