ointressant inlägg.


Stack upp till stallet förut, och passade på att rida då det var fint väder.
Red ut en liten sväng först, för att vidga vyerna lite.
Såg då en perfekt åker, som jag kunde rida på tänkte jag!
Dock va snön djupare än vad jag trott, då den gick ända upp till magen på henne.
Och det uppskattades inte, så ett hopp upp på vägen blev det.
Red sen ner i hagen, och det var det roligaste jag gjort på länge.
Då snön va så djup blev det piaff liknande rörelse, hel grymt!

Har precis vräkt i mig en hamburgertallrik med, hehe.
Ska bädda ner mig i soffan nu, och njuta av livet.




Försökte visa hur mycket snö det var i hagen, gick inte så himla bra.
Men jag nuddar iaf snön med fötterna! Det ni!

Kommentarer
Postat av: jag

Jag anar bloggfusk.



Bild 1: Är inte en häst, varelsen liknar en kamel?

Bilden ser mycket fejkad ut, speciellt snön.



Bild 2: Du har inget bevis på att det är din " häst" , eller att du tagit just den bilden.



Hela din blogg är en konspirationsteori för mig.

2010-02-23 @ 20:02:07
Postat av: DANIEL FLODIN !

Bild 2 : De är inte mycket snö de är bara din häst som har korta ben !

2010-02-28 @ 15:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0