Jag har den bästa klassen.


Sitter nu i soffan med min älskling, som förövrigt är de bästa som finns!
Red ut idag, och mamma gick med hundarna och ena hästen!
Va lite stökigt måste jag säga, mamma va helt svettig över att springa
bredvid med en hästrädd hund, en ful råtthund och en pigg shettis!
En annan gled ju bara med på en pigg arab, ganska skönt att bara åka häst.
Skolan va riktigt bra idag, klassen är verkligen den bästa!
Nästan så att jag inte vill ta studenten, såna underbara människor det finns.
Jag och Neche fick iallafall bra omdöme på idrotten, och det var skönt det.



Jag älskar att jag älskar Dig.

Kommentarer
Postat av: anna u know who

"Sitter nu i soffan med min älskling, som förövrigt är de bästa som finns! RED ut idag" hahahah

2010-02-25 @ 20:24:11
Postat av: Malin

NAW säger jag bara :) hihi

2010-02-25 @ 22:00:09
URL: http://mallanpartybrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0