hejsan svejsan!


Det kör runt plogbilar överallt, och då menar ja verkligen överallt.
Då kommer min fråga, varför plogar dom inte där det verkligen behövs?
Som på min parkering till exempel, kommer knappt härifrån eller hem.
Okej att jag inte kommer in i carporten, men kan vara ganska bra att
kunna parkera bilen på besöksparkeringen iallafall?
Efter mycket kämpandes fick ja tillslut bilen på plats, frågan är om jag kommer iväg sen.
Nu skulle man haft en fyrhjulsdriven bil som plöjer fram överallt, saknar dig jeepen.

Nu tänkte jag dra på musik och börja städa som en galning, i brist på annan sysselsättning.
Och tack mamma och peter för frukosten, det var gott!



Kommentarer
Postat av: mamma

Så lite så kom även idag om du känner för sällskap till smörgåsen din kramis

2010-02-21 @ 08:43:25
Postat av: Jag

Köp dig en T-5R så tar du dig fram =)

2010-02-21 @ 13:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0