hästbajs.


Kom precis ur duschen och det var skönt att få bort hästdoften,
inte så himla kul att stinka hästbajs, hö och gegga.
Drog även på en ansiktsmask, lite lördags lyx tänkte jag.
Dock stelnade den till väldigt snabbt, och nu sitter jag här med ett stelt ansikte.
Kvällen igår tillbringades med mina favoriter (några fattades), vi åt som vanligt
chips, drack oändligt mycket cola och snackade om allt möjligt.
Vi placerade oss i Hannas säng och bara satt där och pratade länge, bäst är ni!

Det jag ska göra nu är att strax tvätta bort ansiktsmasken, sedan har jag tänkt
att städa här hemma då hunden verkar tappa ca 2 kg päls om dagen.
Sen blir det väl att börja med middagen, sen att göra sig iordning för ikväll
vankas det utgång med klassen + en madeleine! Ska bli riktigt kul, och
jag hoppas verkligen kvällen blir lyckad! Och det är skönt att det inte är 20- idag,
så man kanske slipper frysa när man tar tåget in mot stan.

Vad ska ni göra för kul idag?








Jag kollar inte in i kameran, jag gör någon ful grimas. Varför? ja vet inte.

Kommentarer
Postat av: mamma

underbara bilder de får vi göra ngt snyggt av

2010-03-01 @ 20:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0