fifty.


Ännu en dag som man stannade kvar i skolan, och jobbade
med projektarbetet! Man känner sig riktigt duktig när man är
kvar så länge frivilligt! Nu är det inte långt kvar tills modellen är färdig,
sen kommer självklart den jobbiga projektrapporten.
Tänkte att jag slänger upp två bilder på hur långt vi kommit nu, och vi skapar
ett 50-tals café för den som inte vet eller ser det!
Vi jobbar i skala 1:25, och det är grymt pilligt och
det krävs en del tålamod (vilket ja inte har).

Befinner mig just nu hos mamma, ska äta middag här idag!
Dock är pappa seg från jobbet, och vi ska äta först halv åtta.
Så placerade mig framför min brors dator, medans mamma och tobbe
tapetserar hans rum. Känner mig lite lat som inte hjälper till, men
tapetsera är väl inte min favoritsyssla direkt. Plus att dom är så duktiga så!
Avrundar detta inlägg med att säga tjodiloo.


Alla bord och soffor, ni vet såna man hade på den tiden!
Sen café disken, kassan och glassdisken! Man ser även en del av köket.

Här ser man bänken bakom disken, som jag skapade idag!
Sen även Neches snygga kakfat och glassdisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0