en helt vanlig söndag.


Gud vilket tjöt om alla hjärtans dag det är överallt.
Det är en otroligt överskattad dag, som jag ogillar.
Det är bara ett trick att sälja mer saker i butikerna, och det
man köper, köper man enbart för att det är alla hjärtans dag.
Är det inte roligare att få tex blommor en helt vanlig dag?
Tycker iallafall, därför sa jag till Tommie att vi skiter i att fira denna dag.
Hm, jag kan låta bitter men nej tack till dagar som denna!

Sitter nu och spelar Bejeweled blitz på Facebook, och ja man blir
helt beroende av det. Har sagt det om alla spel känns det som,
men detta fastnar verkligen. Ett bra tidsfördriv för den som har tråkigt.
Nej, ska byta om och kila hem till Tommie och slappa!


Kommentarer
Postat av: Jag



Min första reaktion när jag läst en bit av texten var " tjejen som inte fick, men ville " Men ack så fel man har ibland :)

2010-02-15 @ 20:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0