Grattis lillebror!


Och då var allt som har med projektarbetet avslutet.
Går inte att beskriva hur skönt det är att slippa den skiten.
Har ju hängt tungt över ens axlar allt för länge, men nu är det klart föralltid.
Nu är jag hemma hos mamma, ska fira min lillebror lite smått som blir hela 17 år idag.
Köpte även present till honom i stan förut, och såg även en klänning som skall inhandlas snarast.
Tror jag iallafall är lite osäker, men får dra med min pärla Victoria som kan avgöra.
Nu sitter jag hemma hos mamma och gör fotouppgifter, som ska lämnas in.
Ska snart måla naglarna med mamma, sen blir det lite fetto fika hehe.


Får bli en snygg bild jag har i en fotouppgift, säg hej till snigeln!

Kommentarer
Postat av: caroline

hej

2010-04-14 @ 20:15:14
Postat av: Mamma

Ciao lille snajgeln

2010-04-26 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0