Sjuk?


Jag tror febern väntar runt hörnet ..
Är jätteförkyld, jättetrött och jättevarm.
Har ingen lust att få feber nu, jag hatar feber rent ut sagt.
Va iallafall duktig och drog till stallet, efter att ha tagit en glass i solen
med mina favoriter. Snart är sommaren här! (ah, nästan iallafall)
Eftersom jag inte hade någon ork till att bråka med hästen, så fick
det bli en lugn skrittrunda.
Red förbi tommie, och lyckades även lurat upp honom på hästen.
Nu sitter jag i soffan för att absolut inte göra någonting, bara äta lite mat sen.

Kanske lite för stor kille på en för lite liten häst.
Sen har killar ingen stil alls när dom sitter på hästar ..




Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHAHAHAH typ det roligaste jag har sett!!!!! :D:D:D:D

2010-04-12 @ 20:11:34
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0