Sista minuten ..


Va dum nog och började kolla sista minuten resor, för skoj skull.
Men nu vill jag på blodigt allvar verkligen "råka" boka en resa och
försvinna till solen iallafall en vecka.
Har lite pengar sparat, så hade faktiskt kunnat boka en billiga resa
och bara dragit iväg .. jag vill ja vill ja vill

Nej istället ska jag strax sticka till stallet med mamma, båda har
lovat varandra att vi ska ut och köra/rida med hästarna.
Just nu är det blött pissregn som kommer från himlen, jättekul.


Turkiet -08, love you tjockelock.

Kommentarer
Postat av: Catja

JAG ÄR PÅ! :D ALLVARLIGT! :)

2010-04-06 @ 19:03:42
URL: http://catjaa.blogg.se/
Postat av: vicky

SNYGG BILD!

2010-04-06 @ 23:41:51
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/
Postat av: Emelie wexlar

Hej,



Emelie här. Idag har jag städat, diskat och pluggat! Gud vad jobbigt det är! Känner mig som om jag vore 40år.



Imån är det skola vilket inte är roligt:( men får kommer att få träffa mina sötisar! Dagen har varit relativt tråkig, gick upp 08:00

( erkänn tidigt måste typ vara gammal )Gick till stallet erkänn duktigt?



Måste typ fixa ett jobb, söker för fullt! Kanske kan få prya på den lokala kiosken ?



Åh vill utomlands med mina snyggingar!

Kan inte hålla mina fingrar i styr, hittade en resa till azid banjan. Ska vi åka dit brudar? fnizz



Oj höll på att glömma en sak, gick föresten ut med mina två pluttisar, dom är så himla gulliga!



Nej nu ska jag ta ett varmt bad & äta chips.



Bjuder på en bild: http://www.ladda-upp.com/bilder-a/hej_hej_hej-701.jpg



2010-04-07 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0