Påskafton.


Sammanfattar gårdagen kort, bra kväll med otroligt bra tjejer!
Gud vad härligt väder det är, hundarna ligger på gräset utanför och solar sig.
Har lust att bara sticka till stallet redan nu, och vara där hela dagen.
Dock pallar jag inte idioterna, så får bli att dra dit vid fyra.
Jag verkligen älskar när pappa är hemma, dom få gånger han nu är det.
Men det är så mysigt när tommie, tobbe och pappa är här.
Man äter god frukost och umgås.
Annars sitter jag här själv med en hund, och ja det är väl det som händer.

Nej, nu får det bli en långpromenad med hårbollarna.

Kommentarer
Postat av: Catja

Jag vill också ha fint väder :( här är de bara massa snö!!

2010-04-03 @ 11:22:01
URL: http://catjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0