Måndag 15.31


Imorgon har vi ett underbart prov i kristendomen.
Om jag kan något? Nej det kan jag verkligen inte.
Instuderingsfrågorna är sjukt svåra, och känns som man är lite
körd när man inte ens kan dom.
Hon tror att vi läser på universitetsnivå, verkar det som iallafall.
Det bästa med allt är att man MÅSTE få G på alla religionerna, för att
ens kunna få ett betyg i ämnet. Härligt, verkligen härligt.
Blir väl att sitta med den skiten hela kvällen, och hoppas det går bra imorgon.
Sen ska jag försöka skriva ihop ett personligt brev med, fy.

Förövrigt såg jag att vi får studentmössorna imorgon, jaaa!
Får väl hoppas att mitt huvud varken krympt eller ökat i omfång.
Vad det står på den struntar jag i, bara den passar mitt huvud.
Nej nu ska jag slänga till hästarna lite hö, sen blir det kaffe och macka med
mamma! För att sedan fixa saker i det nya stallet!
På fredag slipper vi skitstallet, hallelulja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0